logo
Søg
FORSIDE OM AALBORG PORTLAND NYHEDER KVALITET & MILJØ JOB & KARRIERE KONTAKT
 
 
 
 
 

Kvalitetspolitik

 
 
Aalborg Portland er en virksomhed, der sætter kunden i centrum. Gennem levering af kvalitetsprodukter og ydelser, vil Aalborg Portland øge kundetilfredsheden, sikre en langsigtet og lønsom vækst samt skabe udvikling og fornyelse til gavn for virksomhedens aktionærer, medarbejdere, kunder og samfundet som helhed.

Retningslinier
Følgende retningslinier ligger til grund for kvalitetspolitikken, og er i overensstemmelse med målsætninger for de enkelte hovedprocesser.

Vore kunder
Vi vil inddrage kundernes behov og forventninger for rigtig kvalitet og pris, med det formål at sikre høj grad af kundetilfredshed

Vi vil opsamle og bearbejde kundeoplysninger for at sikre løbende optimering og kvalitetsforbedring.

Vore medarbejdere
Vi vil sikre en målrettet udvikling af den enkelte medarbejders personlige og faglige kompetencer. Initiativrige, kvalitetsbevidste og nytænkende medarbejdere skal således medvirke til at fremme en resultatorienteret virksomhedskultur.

Lederskab
Vi vil sikre at Aalborg Portlands værdigrundlag - Ansvarlighed, Samarbejde og Kompetence omsættes i handling.

Vi vil arbejde for en åben og medarbejderinddragende lederstil. Gennem delegering og ledelsesmæssig konsekvens ønsker ledelsen at udvikle virksomhedens performance, kompetencer og motivation.

Leverandører
Vi vil arbejde for et værdiskabende samspil med vore leverandører, herunder søge nye samarbejdsformer.

Vi vil sætte samme krav til outsourcing af ydelser, som de krav, der er gældende for egne ydelser. Outsourcede ydelser skal løbende efterprøves.

Samfundet
Vi vil i åben dialog med myndigheder efterleve relevant lovgivning og myndighedskrav samt andre bestemmelser, vi har tilsluttet os.

Vi anerkender et ansvar i det samfund, vi er en del af.

Aalborg Portlands ledelse følger op på kvalitetsstyrings-arbejdet gennem systematisk anvendelse af auditresultater og øvrige indsamlede data med henblik på løbende at forbedre systemets effektivitet.

Kvalitetsmål
Operationelle kvalitetsmål inden for de enkelte processer fastsættes og revurderes løbende eller som minimum en gang årligt.

Målene medvirker til at skabe målrettet udvikling af såvel produkter og ydelser, som ledere og medarbejdere. Målstyringen er tilgængelig for alle og kan således løbende følges.

Nærværende politik evalueres løbende og som minimum hvert andet år.





1. maj 2013 | hs | 2-75
Aalborg Portland A/S :: Rørdalsvej 44 :: Postboks 165 :: 9100 Aalborg :: T: +45 9816 7777 :: F: +45 9810 1186 :: cement@aalborgportland.dk

Aalborg Portland anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet.
Læs mere om Cookies


OK
sitelist.html