logo
Søg
FORSIDE OM AALBORG PORTLAND NYHEDER KVALITET & MILJØ JOB & KARRIERE KONTAKT
 
 
 
 
 

Kvalitetspolitik

 
 

Aalborg Portland er en virksomhed, der sætter kunden i centrum. Gennem levering af kvalitetsprodukter og ydelser, vil vi øge kundetilfredsheden, sikre en langsigtet og lønsom vækst samt skabe udvikling og fornyelse til gavn for virksomhedens aktionærer, medarbejdere, kunder og samfundet som helhed.

Retningslinjer

Følgende retningslinjer ligger til grund for kvalitetspolitikken, og er i overensstemmelse med målsætninger for de enkelte hovedprocesser.


Vore kunder

  • Vi vil inddrage kundernes behov og forventninger for rigtig kvalitet og pris, med det formål at sikre høj grad af kundetilfredshed.
  • Vi vil opsamle og bearbejde kundeoplysninger for at sikre løbende optimering og kvalitetsforbedring.

Vore medarbejdere

  • Vi vil sikre en målrettet udvikling af den enkelte medarbejders faglige kompetencer. Loyale, kvalitets- og omkostningsbevidste medarbejdere skal således medvirke til at fremme en resultatorienteret virksomhedskultur.

Lederskab

  • Vi vil sikre at Aalborg Portlands værdier - værdien af mennesker, kvalitet, dynamik, forskellighed og inklusion samt bæredygtighed
  • Vi vil arbejde for en åben lederstil. Gennem delegering og ledelsesmæssig konsekvens ønsker ledelsen at udvikle virksomhedens performance, kompetencer og motivation (jf. den generelle lederinstruks).
  • Vi forpligter os til løbende forbedring af ledelsessystemet.
  • Operationelle kvalitetsmål inden for relevante processer fastsættes og revurderes løbende.
    Målene medvirker til at skabe målrettet udvikling af såvel produkter og ydelser, som ledere og medarbejdere

Leverandører

  • Vi vil arbejde for et værdiskabende samarbejde med vore leverandører, herunder søge nye samarbejdsformer.
  • Outsourcede ydelser skal løbende efterprøves.

Samfundet

  • Vi vil i åben dialog med myndigheder efterleve relevant lovgivning og myndighedskrav samt andre bestemmelser, vi har tilsluttet os.
  • Vi anerkender et ansvar i det samfund, vi er en del af.

Aalborg Portland's ledelse følger op på kvalitetsstyringsarbejdet gennem systematisk anvendelse af auditresultater og øvrige indsamlede data med henblik på løbende at forbedre systemets effektivitet.


Vedligehold kvalitetspolitik

Kvalitetspolitikken evalueres hvert år på ledelsens evaluering og opdateres efter behov.





27. februar 2018 | RNI | 2-75
Aalborg Portland A/S :: Rørdalsvej 44 :: Postboks 165 :: 9100 Aalborg :: T: +45 9816 7777 :: F: +45 9810 1186 :: cement@aalborgportland.dk

Aalborg Portland anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet.
Læs mere om Cookies


OK
sitelist.html